Banner

Over Jan

 Jan-ZW

Na al bijna 40 jaar in het boeiende en zich snel veranderende grafisch vak gezeten te hebben, waarvan meer dan 20 jaar in de verkoop (Bosch&Keuning, Salland de Lange en Giethoorn ten Brink), mag ik sinds 2009 met bijzonder veel plezier binnen het verkoopteam van Veldhuis Media meedraaien. Boeiend aan dit vak is dat je continue nieuwe mensen leert kennen, op allerlei niveaus communiceert en adviseert met als doel dat je altijd weer over concrete producten kunt praten. Uiteraard verandert de wereld snel: nieuwe technieken binnen de communicatie industrie hebben de grafische industrie gemaakt wat het nu is: een ultra moderne bedrijfstak, die continue innoveert.

Kernwoorden die mij typeren:
-  Workaholic
-  Familieman
-  Vasthoudend
-  Enthousiast
-  Perfectionist
-  Mensenmens
-  Overtuigend

Hobby's:
-  Toerfietsen (lekker een paar uur in de natuur)
-  Muziek (maken: vooral zingen in koorverband)
-  Fotograferen (als ik er tijd voor heb)
-  Lezen (van boeken)

Hekel aan:
-  Televisie kijken
-  Niets doen

 Wil je meer van me weten: bel gewoon voor een afspraak met koffie.

 Of lees meer over mij op: LinkedIn-Logo